Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK895 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK895 INA

FB 4PK895 Pasek klinowy wielorowkowy INA
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK893, 4PK894, 4PK895, 4PK896, 4PK897

numer części:

FB 4PK895

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 895
nr EAN 4014870127831

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK895 INA

numery OEM:
CHRYSLER      0 4663 182
CHRYSLER      0 4663 182AB
CHRYSLER      04663182
CHRYSLER      04663182AB
CHRYSLER      4663 182
CHRYSLER      4663182
HONDA      56992-P3F-003
HONDA      56992-P3F-004
HONDA      56992P3F003
HONDA      56992P3F004
MITSUBISHI      7814A018
SUBARU      73323-AA010
SUBARU      73323-AC010
SUBARU      73323-AC011
SUBARU      73323-AP010
SUBARU      73323AA010
SUBARU      73323AC010
SUBARU      73323AC011
SUBARU      73323AP010
HYUNDAI      25212-22020
HYUNDAI      25212-22030
HYUNDAI      2521222020
HYUNDAI      2521222030
KIA      25212-22020
KIA      25212-22030
KIA      2521222020
KIA      2521222030

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK895 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK895 INA:

2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.