Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Opel FRONTERA A (U92) 2.8 TD (5BMWL4, 5BSUD2) (1995.03-1998.08) 113km » FB 6PK1270 ina
wybrany samochód: 
Opel Frontera A (u92) 2.8 Td (5bmwl4, 5bsud2) (1995.03-1998.08) 113km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1270 INA

FB 6PK1270 Pasek klinowy wielorowkowy INA
40.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK1267, 6PK1268, 6PK1269, 6PK1270, 6PK1271, 6PK1272

numer części:

FB 6PK1270

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]1270
nr EAN4014870126575

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1270 INA

numery OEM:
ALFA ROMEO      55191004
ALFA ROMEO      71739512
FIAT      55185801
FIAT      55185802
FIAT      55191004
FIAT      55191005
FIAT      71736242
FIAT      71739512
FIAT      71753864
FORD      1865893
FORD      6198309
FORD      88 WF 6C301 E2B
FORD      88WF6C301E2B
FORD      F1GQ-6C301-AA
FORD      F1GQ-6C301-BA
FORD      F1GQ6C301AA
FORD      F1GQ6C301BA
VOLVO      3547608
VOLVO      6849009
VOLVO      9146973

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1270 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1270 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.