Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK1420 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1420 INA

FB 6PK1420 Pasek klinowy wielorowkowy INA
39.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

6PK1418, 6PK1419, 6PK1420, 6PK1421, 6PK1422

numer części:

FB 6PK1420

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1420
nr EAN 4014870119270

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1420 INA

numery OEM:
CHRYSLER      0 4573 727AB
CHRYSLER      0 4861 734AA
CHRYSLER      0 5066 931AA
CHRYSLER      04573727AB
CHRYSLER      04861734AA
CHRYSLER      05066931AA
CHRYSLER      4573 727
CHRYSLER      4573727
CHRYSLER      4792 397AA
CHRYSLER      4792397AA
CHRYSLER      4861 734AA
CHRYSLER      4861734AA
CHRYSLER      5066 931AA
CHRYSLER      5066931AA
FORD      1015694
FORD      1133958
FORD      1S4Q-6C301-AA
FORD      1S4Q6C301AA
FORD      6180854
FORD      6180855
FORD      6758563
FORD      91 SF 6C301 B2C
FORD      91SF6C301B2C
FORD      95WF-6C301-AA
FORD      95WF6C301AA
MITSUBISHI      4451A129
MITSUBISHI      4451A147
RENAULT      77 00 853 230
RENAULT      77 00 857 071
RENAULT      7700853230
RENAULT      7700857071
TOYOTA      90916-02545
TOYOTA      90916-W2007
TOYOTA      9091602545
TOYOTA      90916W2007
VOLVO      1275725
VOLVO      3583963
DACIA      77 00 853 230
DACIA      77 00 857 071
DACIA      7700853230
DACIA      7700857071
LOTUS      A120E6418S
LEXUS      90916-02545
LEXUS      90916-W2007
LEXUS      9091602545
LEXUS      90916W2007

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1420 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK1420 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.