Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Ford KUGA III (DFK) 2.5 Duratec PHEV (2024-???) 242km » FB 6PK870 ina
wybrany samochód: 
Ford Kuga Iii (dfk) 2.5 Duratec Phev (2024-???) 242km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK870 INA

FB 6PK870 Pasek klinowy wielorowkowy INA
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK868, 6PK869, 6PK870, 6PK871, 6PK872

numer części:

FB 6PK870

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]870
nr EAN4014870127213

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK870 INA

numery OEM:
CITROËN      5750.S1
CITROËN      5750.X0
CITROËN      5750.X4
CITROËN      5750S1
CITROËN      5750X0
CITROËN      5750X4
FIAT      9629485780
FIAT      9633010080
MERCEDES-BENZ      Q6PK869
OPEL      44 03 472
OPEL      44 04 042
OPEL      4403472
OPEL      4404042
PEUGEOT      5750.S1
PEUGEOT      5750.X0
PEUGEOT      5750.X4
PEUGEOT      5750S1
PEUGEOT      5750X0
PEUGEOT      5750X4
RENAULT      77 00 743 548
RENAULT      7700743548
RENAULT      82 00 059 425
RENAULT      8200059425
VAUXHALL      44 03 472
VAUXHALL      44 04 042
VAUXHALL      4403472
VAUXHALL      4404042
DACIA      77 00 743 548
DACIA      7700743548
DACIA      82 00 059 425
DACIA      8200059425

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK870 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK870 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.