Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Dacia LOGAN MCV II TCe 90 (K8M1, K8MA, K8AC) (2013.02-???) 90km » FB 6PK915 ina
wybrany samochód: 
Dacia Logan Mcv Ii Tce 90 (k8m1, K8ma, K8ac) (2013.02-???) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK915 INA

FB 6PK915 Pasek klinowy wielorowkowy INA
32.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK913, 6PK914, 6PK915, 6PK916, 6PK917

numer części:

FB 6PK915

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber6
Długość [mm]915
nr EAN4014870118297

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK915 INA

Pasek wielorowkowy (6PK915) pasuje do: CITROEN C1 II, JUMPER I, FIAT DUCATO, FORD ESCORT CLASSIC, ESCORT IV, ESCORT IV EXPRESS, ESCORT V, ESCORT VI, FIESTA I, FIESTA II, FIESTA III 1.0-2.8D 09.81-
numery OEM:
CITROËN      5750.D9
CITROËN      5750.E6
CITROËN      5750.J1
CITROËN      5750.TY
CITROËN      5750D9
CITROËN      5750E6
CITROËN      5750J1
CITROËN      5750TY
FIAT      500345344
FIAT      99461393
FORD      1654387
FORD      6738365
FORD      6738366
FORD      7003984
FORD      89AB-6C301-AB
FORD      89AB6C301AB
HONDA      31110-P13-003
HONDA      31110P13003
PEUGEOT      5750.D9
PEUGEOT      5750.E6
PEUGEOT      5750.J1
PEUGEOT      5750.TY
PEUGEOT      5750D9
PEUGEOT      5750E6
PEUGEOT      5750J1
PEUGEOT      5750TY
TOYOTA      90916-W2039
TOYOTA      90916W2039
TOYOTA      99366-K0910
TOYOTA      99366K0910
HYUNDAI      25212-04650
HYUNDAI      2521204650
KIA      25212-04650
KIA      2521204650
LEXUS      90916-W2039
LEXUS      90916W2039
LEXUS      99366-K0910
LEXUS      99366K0910

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK915 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK915 INA:

Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.