Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 (2008.07-2011.07) 120km » FB 7PK1113 ina
wybrany samochód: 
Citroën C4 I (lc_) 1.6 Vti 120 (2008.07-2011.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1113 INA

FB 7PK1113 Pasek klinowy wielorowkowy INA
35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

7PK1111, 7PK1112, 7PK1113, 7PK1114, 7PK1115

numer części:

FB 7PK1113

producent:

INA

Status produktu: Normalny
Ilość żeber7
Długość [mm]1113
nr EAN4014870127121

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1113 INA

numery OEM:
ALFA ROMEO      60542280
NISSAN      11720-00Q2E
NISSAN      1172000Q2E
OPEL      44 31 692
OPEL      4431692
OPEL      4434596
OPEL      4435288
OPEL      8200833580
OPEL      93198382
OPEL      93198514
RENAULT      82 00 644 900
RENAULT      82 00 795 488
RENAULT      82 00 833 580
RENAULT      8200644900
RENAULT      8200795488
RENAULT      8200833580
VAUXHALL      44 31 692
VAUXHALL      4431692
VAUXHALL      4434596
VAUXHALL      4435288
VAUXHALL      8200833580
VAUXHALL      93198382
VAUXHALL      93198514
DACIA      82 00 644 900
DACIA      82 00 795 488
DACIA      82 00 833 580
DACIA      8200644900
DACIA      8200795488
DACIA      8200833580

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1113 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 7PK1113 INA:

Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.