
Dodatkowe informacje o produkcie POMPA WODY ALFA ROMEO FIAT JEEP 10C0A34-JPN JPN
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO
ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50
INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA
GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III
55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 55284051, 6001073348, 71777350, 71778290
55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 55284051, 71777350
04893386AA, 55204538, 55221397, 55268277, 55271994, 55284051, 68291856AA, 71777350
1334190, 1334251, 55221397, 55268277
1581511, 2006487, 2183876, 9S518501CA, 9S518501CB, ME9S5J8501CA
048927134AC, 04893386AA, 55268277, 68291856AA
| ALFA ROMEO | 04893386AA | |
| ALFA ROMEO | 55204538 | |
| ALFA ROMEO | 55221397 | |
| ALFA ROMEO | 55268277 | |
| ALFA ROMEO | 55271994 | |
| ALFA ROMEO | 55284051 | |
| ALFA ROMEO | 68291856AA | |
| ALFA ROMEO | 71777350 | |
| FIAT | 55204538 | |
| FIAT | 55221397 | |
| FIAT | 55268277 | |
| FIAT | 55271994 | |
| FIAT | 55284051 | |
| FIAT | 6001073348 | |
| FIAT | 71777350 | |
| FIAT | 71778290 | |
| FORD | 1581511 | |
| FORD | 2006487 | |
| FORD | 2183876 | |
| FORD | 9S518501CA | |
| FORD | 9S518501CB | |
| FORD | ME9S5J8501CA | |
| LANCIA | 55204538 | |
| LANCIA | 55221397 | |
| LANCIA | 55268277 | |
| LANCIA | 55271994 | |
| LANCIA | 55284051 | |
| LANCIA | 71777350 | |
| OPEL | 1334190 | |
| OPEL | 1334251 | |
| OPEL | 55221397 | |
| OPEL | 55268277 | |
| JEEP | 048927134AC | |
| JEEP | 04893386AA | |
| JEEP | 55268277 | |
| JEEP | 68291856AA |
Zastosowanie POMPA WODY ALFA ROMEO FIAT JEEP 10C0A34-JPN JPN w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.