Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10F0301-JPN jpn

filtr oleju kia 10F0301-JPN JPN

10F0301-JPN filtr oleju kia JPN
16.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F0301-JPN

producent:

JPN

CARNIVAL 3.0TDI I/II/ K2700 II 99.12->/ K2500 2.5D /D4BH/ 01.10->/PREGIO 2.7D 00.07->05.10/HYUNDAI TERRACAN 2.5TCI/2.9CRDI 01.01->06.10/GALLOPER 2.5TCI 00.07->02.06/H1 2.5TCI 01.07->07.05/H100 BUS 2.5D /D4BA,D4BB,D4BF/ 00.06->03.12/H100 TRUCK 2.5D /K2
Gwint wewnętrzny [mm] : M26x1,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie filtr oleju kia 10F0301-JPN JPN

filtr oleju kia 10F0301-JPN ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE filtr oleju kia 10F0301-JPN producenta JPN

KIA

0K55114302, 2630042030, 2630042040, 2630042060

numery OEM:
KIA      0K551-14-302
KIA      26300-42030
KIA      26300-42040
KIA      26300-42060
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie filtr oleju kia 10F0301-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o filtr oleju kia 10F0301-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.