Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Mercedes-benz KLASA C T-Model (S203) C 220 CDI (203.206, 203.208) (2001.03-2007.08) 143km » 10F0315-JPN jpn
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa C T-model (s203) C 220 Cdi (203.206, 203.208) (2001.03-2007.08) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR OLEJU KIA 10F0315-JPN JPN

19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

10F0315-JPN

producent:

JPN

CEED V 1.6 CRDI 2018-04 ->/ I30 IV 1.6CRDI 2016-11 -> / STONIC 1.6CRDI 2016-10 ->
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 263202U000
Numer dostawcy: 10F0315-JPN

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR OLEJU KIA 10F0315-JPN JPN

numery OEM:
HYUNDAI      26320-2U000
KIA      26320-2U000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR OLEJU KIA 10F0315-JPN JPN w samochodach:

Opinie Klientów o FILTR OLEJU KIA 10F0315-JPN JPN:

Mateusz, Zgorzelec
2023-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.