Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów | 33 |
Średnica przegubu [mm] | 100 |
Długość [mm] | 34 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 86 |
Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
otwór Ø [mm] | 8,2 |
Ilość otworów | 6 |
nr EAN | 5901779841823 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 8001 KAMOKA
AUDI | 1K0498103 | |
SEAT | 191 498 103 A | |
SEAT | 191498103 | |
SEAT | 191498103 X | |
SEAT | 191498103C | |
SEAT | 191498103CV | |
SEAT | 191498103CX | |
SEAT | 191498104C | |
SEAT | 1K0498103 | |
SEAT | 321498103D | |
SEAT | 357 498 103 A | |
SEAT | 357498103 | |
SEAT | 357498103V | |
SEAT | 357498103X | |
SEAT | 357498350 V | |
SEAT | 357498350 X | |
SEAT | 357498350V | |
SKODA | 191 498 103 A | |
SKODA | 191 498 103 C | |
SKODA | 191 498 103 CV | |
SKODA | 191 498 103 CX | |
SKODA | 191 498 104 C | |
SKODA | 191498103 | |
SKODA | 191498103 X | |
SKODA | 1K0498103 | |
SKODA | 321 498 103 D | |
SKODA | 357 498 103 A | |
SKODA | 357 498 103 V | |
SKODA | 357 498 103 X | |
SKODA | 357498103 | |
SKODA | 357498350 X | |
VOLKSWAGEN | 191498103 | |
VOLKSWAGEN | 1K0498103 | |
VAG | 191 498 103 | |
VAG | 191 498 103 A | |
VAG | 191 498 103 C | |
VAG | 191 498 103 CV | |
VAG | 191 498 103 CX | |
VAG | 191 498 104 C | |
VAG | 191498103 | |
VAG | 191498103 X | |
VAG | 191498103A | |
VAG | 191498103C | |
VAG | 191498103CV | |
VAG | 191498103CX | |
VAG | 191498104C | |
VAG | 1K0498103 | |
VAG | 1K0498103 X | |
VAG | 321 498 103 D | |
VAG | 321498103D | |
VAG | 357 498 103 | |
VAG | 357 498 103 A | |
VAG | 357 498 103 V | |
VAG | 357 498 103 X | |
VAG | 357 498 350 X | |
VAG | 357498103 | |
VAG | 357498103 V | |
VAG | 357498103 X | |
VAG | 357498103A | |
VAG | 357498350 X | |
VAG | JZW498350BX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy, KAMOKA 8001 KAMOKA w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.