Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Średnica przegubu [mm] | 100 |
Zestaw pełny | |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Rodzaj przegubu | Przegub tarczowy |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 102 810 TOPRAN
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
191498103, 191498103V, 191498103X, 357498103B, 357498103BV, 357498103BX
191498103, 191498103V, 191498103X, 357498103B, 357498103BV, 357498103BX
191498103, 191498103V, 191498103X, 357498103B, 357498103BV, 357498103BX
191498103, 191498103V, 191498103X, 357498103B, 357498103BV, 357498103BX
AUDI | 191 498 103 | |
AUDI | 191 498 103V | |
AUDI | 191 498 103X | |
AUDI | 357 498 103B | |
AUDI | 357 498 103BV | |
AUDI | 357 498 103BX | |
SEAT | 191 498 103 | |
SEAT | 191 498 103V | |
SEAT | 191 498 103X | |
SEAT | 357 498 103B | |
SEAT | 357 498 103BV | |
SEAT | 357 498 103BX | |
SKODA | 191 498 103 | |
SKODA | 191 498 103V | |
SKODA | 191 498 103X | |
SKODA | 357 498 103B | |
SKODA | 357 498 103BV | |
SKODA | 357 498 103BX | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103 | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103V | |
VOLKSWAGEN | 191 498 103X | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103B | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103BV | |
VOLKSWAGEN | 357 498 103BX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 102 810 TOPRAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.