Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Audi A4 B7 kabriolet (8HE) 3.2 FSI quattro (2006.01-2009.03) 255km » JQ101031 kamoka
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 Kabriolet (8he) 3.2 Fsi Quattro (2006.01-2009.03) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KLOCKI HAMULC. TYŁ LEXUS ES 18-, NX 14-, RX 15- JQ101031 KAMOKA

50.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (18 ocen)
numer części:

JQ101031

producent:

KAMOKA

nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
bez zintegrowanego czujnika zużycia
oś tylna
Grubość [mm] 14
Szerokość [mm] 121
Wysokość [mm] 42
System hamulcowy Akebono

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KLOCKI HAMULC. TYŁ LEXUS ES 18-, NX 14-, RX 15- JQ101031 KAMOKA

numery OEM:
TOYOTA      04466-10010
TOYOTA      04466-42080
LEXUS      04466-0E060
LEXUS      04466-33220
LEXUS      04466-48160
LEXUS      04466-78010
LEXUS      04466-78020
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KLOCKI HAMULC. TYŁ LEXUS ES 18-, NX 14-, RX 15- JQ101031 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o KLOCKI HAMULC. TYŁ LEXUS ES 18-, NX 14-, RX 15- JQ101031 KAMOKA:

Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marek, Suwałki
2022-08-10
 5/5
Ok przeszedł przegląd z tymi klockami
TOMASZ, WADOWICE
2021-04-13
 5/5
Lepiej hamują niż rodhausy
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Wiesław, Niechobrz
2024-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jakub Adamski
2011-09-15
 5/5
Bardzo dobre klocki hamulcowe. Dobrze wykonane, nie brudzą felg i -co najważniejsze- skutecznie hamują. Sklep również godny polecenia - żadnych problemów, na bieżąco przesyłane informacje o stanie zamówienia i przyzwoity koszt przesyłki.
Robert, MArki
2020-11-10
 5/5
klocki wyglądają dobrze, zobaczymy jak się będą sprawować
Janusz, Połczyn Zdrój
2022-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Przemysław, Warszawa
2020-08-03
 5/5
Drugi raz je montuje.cena ok. Trzeba trochę pezyszlifowac żeby idealnie pasowaly
Krzysztof, Kalinowo
2023-09-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Piaseczno
2022-11-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Juliusz, Wrocław
2022-05-19
 5/5
ok
Andrzej, Rudniki
2021-02-17
 5/5
Wyglądają solidnie, ale jeszcze nie zamontowalem????.
Mariusz, Lübbenau
2021-11-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Katowice
2022-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.