Wykonanie pompy wodnej | dla napędu paskiem rozrządu |
nr EAN | 5901779824284 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0029 KAMOKA
AUDI | 06B 121 011 B | |
AUDI | 06B 121 011 C | |
AUDI | 06B 121 011 E | |
AUDI | 06B 121 011 L | |
AUDI | 06B 121 011 N | |
SEAT | 06B 121 011 | |
SEAT | 06B 121 011 B | |
SEAT | 06B 121 011 C | |
SEAT | 06B 121 011 E | |
SEAT | 06B 121 011 L | |
SEAT | 06B 121 011 N | |
SEAT | 06B121011A | |
SEAT | 06B121011B | |
SEAT | 06B121011BV | |
SEAT | 06B121011BX | |
SEAT | 06B121011C | |
SEAT | 06B121011CV | |
SEAT | 06B121011CX | |
SEAT | 06B121011E | |
SEAT | 06B121011EV | |
SEAT | 06B121011EX | |
SEAT | 06B121011HV | |
SEAT | 06B121011LV | |
SEAT | 06B121011LX | |
SEAT | 06B121011MX | |
SEAT | 06B121011NX | |
SKODA | 06B 121 011 | |
SKODA | 06B 121 011 B | |
SKODA | 06B 121 011 C | |
SKODA | 06B 121 011 E | |
SKODA | 06B 121 011 L | |
SKODA | 06B 121 011 N | |
SKODA | 06B121011A | |
SKODA | 06B121011B | |
SKODA | 06B121011BV | |
SKODA | 06B121011BX | |
SKODA | 06B121011C | |
SKODA | 06B121011CV | |
SKODA | 06B121011CX | |
SKODA | 06B121011E | |
SKODA | 06B121011EV | |
SKODA | 06B121011EX | |
SKODA | 06B121011HV | |
SKODA | 06B121011LV | |
SKODA | 06B121011LX | |
SKODA | 06B121011MX | |
SKODA | 06B121011NX | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 B | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 C | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 E | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 L | |
VOLKSWAGEN | 06B 121 011 N | |
VAG | 068121011B | |
VAG | 06B 121 011 | |
VAG | 06B121011BV | |
VAG | 06B121011CV | |
VAG | 06B121011E | |
VAG | 06B121011EV | |
VAG | 06B121011EX | |
VAG | 06B121011HV | |
VAG | 06B121011LV | |
VAG | 06B121011LX | |
VAG | 06B121011MX | |
VAG | 06B121011NX |
Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0029 KAMOKA w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0029 KAMOKA:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.