Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna Opel DIPLOMAT B 5.4 (1969-1978) 230km » T0200 kamoka
wybrany samochód: 
Opel Diplomat B 5.4 (1969-1978) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wodna, KAMOKA T0200 KAMOKA

T0200 Pompa wodna, KAMOKA KAMOKA
kamoka T0200
Pompa wodna, KAMOKA T0200
T0200
138.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

T0200

producent:

KAMOKA

Status produktu: Normalny
Wykonanie pompy wodnejdla napędu paskiem zębatym
nr EAN5901779825991

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna, KAMOKA T0200 KAMOKA

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      651 200 02 02
MERCEDES-BENZ      651 200 03 01
MERCEDES-BENZ      651 200 16 02
MERCEDES-BENZ      651 200 17 02
MERCEDES-BENZ      651 200 23 01
MERCEDES-BENZ      6512000201
MERCEDES-BENZ      6512002301
MERCEDES-BENZ      A 651 200 02 02
MERCEDES-BENZ      A 651 200 03 01
MERCEDES-BENZ      A 651 200 16 02
MERCEDES-BENZ      A 651 200 17 02
MERCEDES-BENZ      A6512000201
MERCEDES-BENZ      A6512002301
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wodna, KAMOKA T0200 KAMOKA w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna, KAMOKA T0200 KAMOKA:

Michał, Suchedniów
2022-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-05-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Radosław, Białystok
2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Suchedniów
2023-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.