Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Lancia BETA H.P.E. (828_) 2000 Volumex (828.BF) (1983.07-1984.09) 135km » 4300022 kraft automotive
wybrany samochód: 
Lancia Beta H.p.e. (828_) 2000 Volumex (828.bf) (1983.07-1984.09) 135km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300022 KRAFT AUTOMOTIVE

35.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

4300022

producent:

KRAFT AUTOMOTIVE

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Numer seryjnyK4300022
nr EAN5901159238120

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300022 KRAFT AUTOMOTIVE

numery OEM:
SEAT      6Q0 423 803 A
SEAT      6Q0 423 803 C
SEAT      6Q0 423 803 G
SEAT      6Q0 423 804 A
SEAT      6Q0 423 804 C
SEAT      6Q0 423 804 G
SEAT      6Q0 423 810 C
SEAT      6Q0 423 810 G
SKODA      6Q0 423 803 C
SKODA      6Q0 423 803 G
SKODA      6Q0 423 804 C
SKODA      6Q0 423 804 G
SKODA      6Q0 423 810 C
SKODA      6Q0 423 810 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 803 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 A
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 804 G
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 C
VOLKSWAGEN      6Q0 423 810 G
zamienniki:

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny 4300022 KRAFT AUTOMOTIVE w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.