Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.0400 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0400 LAUBER

55.0400 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
522.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

55.0400

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Ograniczenia producentaSAGINAW
Koła pasoweZ kołem pasowym
Średnica koła pasowego [mm]143
Liczba rowków6
Gwarancja2 lata gwarancji
Ilość żeber6
EAN5901321121090
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0400 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej (nowy) pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A 1.4-2.0 04.88-01.05

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0400 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0400 producenta LAUBER

OPEL

0948046

numery OEM:
GMC      90409239
GMC      90469057
OPEL      09 48 046
OPEL      0948046
GREAT WALL      PI0104

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.0400 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.