Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.6149 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6149 LAUBER

365.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

55.6149

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ pompyPompa łopatkowa
Ciśnienie pracy [bar]128
Kierunek obrotówZgodnie z ruchem wskazówek zegara
Dla żrednicy rozstawienia otworów od [mm]50
Koła pasoweBez koła pasowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaLUK
Cisnienie [bar]128
EAN5901321467853
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6149 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (C209) 1.8-3.0 05.00-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      002 466 93 01 80
MERCEDES-BENZ      002 466 93 80
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      004 466 13 01 80
MERCEDES-BENZ      246 693 01 80
MERCEDES-BENZ      246 694 01 80
MERCEDES-BENZ      24669301
MERCEDES-BENZ      24669380
MERCEDES-BENZ      24669401
MERCEDES-BENZ      446 613 01 80
MERCEDES-BENZ      44661301
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 01 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 93 80
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01
MERCEDES-BENZ      A 002 466 94 01 80
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01
MERCEDES-BENZ      A 004 466 13 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 693 01 80
MERCEDES-BENZ      A 246 694 01 80
MERCEDES-BENZ      A 446 613 01 80
GREAT WALL      PI0871
GREAT WALL      PI0873

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej 55.6149 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.