Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 55.9123 lauber

Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9123 LAUBER

55.9123 Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz LAUBER
 

    Ocena:
numer części:

55.9123

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Gwintowana złączkaM18 X 1.5mm (Female)
Technika połączeńM16 X 1.5mm (Female)
Gwarancja2 lata gwarancji
Cisnienie [bar]100
Profil piastyTriangle
Ograniczenia producentaZF
Koła pasoweBez koła pasowego
Długość piasty [mm]32
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2Bez zbiornika wyrównawczego
EAN1600002611779
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9123 LAUBER

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: VW CALIFORNIA T4 CAMPER, TRANSPORTER T4 1.8-2.8 07.90-06.03
numery OEM:
VOLKSWAGEN      044145157A
VOLKSWAGEN      044145157AX
VOLKSWAGEN      7D0422155
GREAT WALL      PI0210

Zastosowanie Pompa hydrauliczna przekładni kierownicz 55.9123 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.