Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Mazda 6 Hatchback (GG) 2.0 (GGES) (2005.03-2007.08) 147km » 66.0584 lauber
wybrany samochód: 
Mazda 6 Hatchback (gg) 2.0 (gges) (2005.03-2007.08) 147km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0584 LAUBER

712.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

66.0584

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Typ przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
EAN5901321059089
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0584 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD FIESTA III, FIESTA/HATCHBACK, KA 1.0-1.8D 01.89-11.08
numery OEM:
FORD      1132530
FORD      1237029
FORD      1S5C3200JC
FORD      3916966
FORD      3937085
FORD      4004054
FORD      4032285
FORD      4045247
FORD      4083467
FORD      4090009
FORD      4373198
FORD      94FB3550AA
FORD      AMYS5C3200AA
FORD      F7RC3200JA
FORD      F7RC3200JC
FORD USA      1132530
FORD USA      1237029
FORD USA      1S5C-3200-JC
FORD USA      39 169 66
FORD USA      39 370 85
FORD USA      40 040 54
FORD USA      40 322 85
FORD USA      40 452 47
FORD USA      40 834 67
FORD USA      40 900 09
FORD USA      43 731 98
FORD USA      94FB-3550-AA
FORD USA      AMYS-5C3200-AA
FORD USA      F7RC-3200-JA
FORD USA      F7RC-3200-JB
FORD USA      F7RC-3200-JC
FORD USA      F8RC-3200-NA
GREAT WALL      FO9005

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.0584 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.