Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Iveco STRALIS II AT260S42P MY16 (2016-???) 420km » 66.1564 lauber
wybrany samochód: 
Iveco Stralis Ii At260s42p my16 (2016-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1564 LAUBER

66.1564 Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem LAUBER
784.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.1564

producent:

LAUBER

Gwarancja2 lata gwarancji
Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaVISTEON
EAN5901321062034
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1564 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: FORD MONDEO III 1.8-3.0 10.00-03.07
numery OEM:
FORD      1205912
FORD      1232099
FORD      1323807
FORD      1S7C3200AE
FORD      1S7C3200AF
FORD      1S7C3200AG
FORD      1S7C3200AJ
FORD      1S7C3200EE
FORD      4125327
FORD      RM1S7C3200AE
FORD USA      1205912
FORD USA      1232099
FORD USA      1323807
FORD USA      1S7C-3200- AF
FORD USA      1S7C-3200- AG
FORD USA      1S7C-3200- AJ
FORD USA      1S7C-3200-AE
FORD USA      1S7C-3200-EE
FORD USA      4125327
FORD USA      RM1S7C-3200-AE
GREAT WALL      FO9038

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1564 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.1564 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.