Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Volkswagen TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 Autobus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) 2.0 TDI 4motion (2015.08-???) 150km » 66.1799 lauber
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 / Caravelle T6 Autobus (sgb, Sgj, Shb, Shj) 2.0 Tdi 4motion (2015.08-???) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przekładnia kierownicza 66.1799 LAUBER

66.1799 Przekładnia kierownicza LAUBER
lauber 66.1799
Przekładnia kierownicza 66.1799
66.1799
lauber 66.1799 Przekładnia kierownicza
Przekładnia kierownicza 66.1799 lauber
942.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

66.1799

producent:

LAUBER

Ograniczenia producentaKOYO
Technika połączeńklin
Długość całkowita [mm]1245
Gwint wewnętrzny [mm]M16x1,5 / M18x1,5
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Rodzaj przekładni kierowniczejPrzekładnia kierownicza z listwą zębatą
Gwarancja2 lata gwarancji
Rozmiar gwintu przegub aksjalnyM16x1,5
Wysokość wałka wejściowego przekładni kierowniczej [mm]85

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza 66.1799 LAUBER

Koszt kaucji: 676.50 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny (fabrycznie regenerowany) pasuje do: OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER I, MASTER II 1.9D-3.0D 07.80-
numery OEM:
OPEL      4415378
OPEL      4418136
OPEL      4418337
OPEL      4418476
OPEL      4418670
OPEL      4418777
OPEL      4418871
OPEL      4419194
OPEL      4502442

Zastosowanie Przekładnia kierownicza 66.1799 LAUBER w samochodach:

Opinie Klientów o Przekładnia kierownicza 66.1799 LAUBER:

Łukasz, Jelenia Góra
2025-08-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.