Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 66.9039 lauber

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9039 LAUBER

811.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

66.9039

producent:

LAUBER

Tryb pracyHydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronieDla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producentaTRW
Długość całkowita [mm]1121
Rodzaj gwintu przegub aksialnyZ gwintem zewnętrznym
Rozmiar gwintu przegub aksialnyM12x1,25
Suw [mm]120
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej23
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej17,5
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej36
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.Z zazębieniem
Przestrzegaj danych technicznych
EAN5901321063192
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9039 LAUBER

Koszt kaucji: 369.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem hydrauliczny pasuje do: NISSAN BLUEBIRD, MICRA II 1.0/1.3/1.6 12.85-09.00
numery OEM:
NISSAN      49001 5F200
NISSAN      49001 5F210
NISSAN      49001 5F213
NISSAN      49001 5F2P3EX
NISSAN      49001 6F610
NISSAN      49001-1F705
NISSAN      49001-6F600
NISSAN      49001-D4600
NISSAN      49001-SF200
NISSAN      490015F2P3EX
NISSAN      49200-5F210
NISSAN      49200-5F213
GREAT WALL      ND9006
zamienniki:
51797
brak
SPIDAN
51951
brak
SPIDAN
26G72147
brak
CARDONE
11-0246
brak
ELSTOCK
11-0624
brak
ELSTOCK

Zastosowanie Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem 66.9039 LAUBER w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.