Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Toyota YARIS (_P1_) 1.4 D-4D (NLP10_, NLP10R) (2001.10-2005.09) 75km » 77.1027 lauber
wybrany samochód: 
Toyota Yaris (_p1_) 1.4 D-4d (nlp10_, Nlp10r) (2001.10-2005.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulcowy 77.1027 LAUBER

77.1027 Zacisk hamulcowy LAUBER
lauber 77.1027
Zacisk hamulcowy 77.1027
77.1027
150.99 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:5 szt.

    Ocena:
numer części:

77.1027

producent:

LAUBER

Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyGIRLING
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48
Strona zabudowyos przednia, z prawej
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm]20
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
System hamulcowyGIRLING
Średnica tłoka cylindra [mm]48
Gwarancja2 lata gwarancji
Średnica tłoka [mm]48

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulcowy 77.1027 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN MCV, SANDERO, RENAULT 11, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 19 II/HATCHBACK, 21, 9 1.2-2.0 04.84-
numery OEM:
RENAULT      7701201966
RENAULT      7701207959
RENAULT      7701499302

Zastosowanie Zacisk hamulcowy 77.1027 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.