Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B9 (8W2, 8WC) 40 TDI (2015.05-2019.11) 190km » 77.3948 lauber
wybrany samochód: 
Audi A4 B9 (8w2, 8wc) 40 Tdi (2015.05-2019.11) 190km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3948 LAUBER

101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

77.3948

producent:

LAUBER

System hamulcowyNISSIN
Grubość tarczy hamulcowej [mm]9
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]38
Lokalizacja w aucieOś tylna strona prawa
Średnica tłoka [mm]38
EAN5901321563074
StanFabrycznie nowy

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3948 LAUBER

Koszt kaucji: 73.80 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego tył P (fabrycznie regenerowany) pasuje do: HONDA ACCORD IX, ACCORD VII, ACCORD VIII, CIVIC VIII, CROSSTOUR I, CR-V II, CR-V IV, ODYSSEY, SHUTTLE, STEPWGN 1.3H-3.5 05.96-
numery OEM:
HONDA      43018-S9A- E00
HONDA      43018-SWA-A10
HONDA      43018-SXS-000
HONDA      43018-T0A-A02

Zastosowanie Zacisk hamulca tarczowego tył P 77.3948 LAUBER w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu