Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTDM (937.AXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A) (2004.10-2010.03) 115km » 1995 lpr
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtdm (937.axd1a, 937.axv1a, 937.bxb1a) (2004.10-2010.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 1995 LPR

1995 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1995
Pompa hamulcowa 1995
1995
lpr 1995 Pompa hamulcowa
152.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1995, P30038

numer części:

1995

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
Wymiar gwintu10 x 1 (2)
MateriałŻeliwo
System hamulcowyBosch
otwór Ø [mm]23,81
nr EAN8032532066560

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1995 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: CITROEN EVASION, JUMPY I FIAT SCUDO, ULYSSE LANCIA ZETA PEUGEOT 806, EXPERT 1.6-2.1D 06.94-12.06
numery OEM:
CITROËN      4601K2
FIAT      71740001
FIAT      9463378480
FIAT      K9463378480
LANCIA      K9463378480
PEUGEOT      4601K2
zamienniki:
0 204 123 516
brak
BOSCH
H239004.8.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1286
brak
FERODO
4007606
brak
GIRLING
821930
brak
NK
4007679
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1995 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1995 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.