Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » sprzęgło » łożysko oporowe sprzęgła i wysprzęglik centralny » wysprzęglik centralny » 3249 lpr

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3249 LPR

3249 Wysprzęglik centralny sprzęgła LPR
lpr 3249
Wysprzęglik centralny sprzęgła 3249
3249
lpr 3249 Wysprzęglik centralny sprzęgła
332.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

3249, M30236

numer części:

3249

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 36
Materiał Aluminium
System hamulcowy FTE
nr EAN 8032928137393

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3249 LPR

Łożysko hydrauliczne koncentryczne pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (VF210) 2.0-3.2 06.95-

Wysprzęglik centralny sprzęgła 3249 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Wysprzęglik centralny sprzęgła 3249 producenta LPR

MERCEDES-BENZ

0002541508, 0002542408, A0002541508, A0002542408

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002541508
MERCEDES-BENZ      0002542408
MERCEDES-BENZ      A0002541508
MERCEDES-BENZ      A0002542408

Zastosowanie Wysprzęglik centralny sprzęgła 3249 LPR w samochodach:

Wysprzęglik centralny sprzęgła


Centralny wysprzęglik to hydrauliczny element zestawu sprzęgła samochodowego, który montowany jest w dzwonie skrzyni biegów. Łączy on w sobie funkcje siłownika sprzęgła i łożyska oporowego. Dzięki zintegrowaniu dwóch części w jedną, naprawy są łatwiejsze. Pamiętajmy, że rozwiązanie to spotkamy tylko w najnowszych pojazdach. Przy każdorazowej naprawie sprzęgła należy również dokonać wymiany wysprzęglika.

Jeśli chodzi o zasadę działania, współpracuje on z tarczą dociskową i jest w podobnej bliskości, co standardowe łożysko wyciskowe w układzie z tradycyjnym sprzęgłem. Pamiętajmy, że łożysko w wysprzęgliku centralnym może przemieszczać się osiowo na nośniku. Minimalizuje to zużycie listków sprężyny talerzowej.

Układ taki ma znacznie wyższą sprawność mechaniczną od systemu z linką sprzęgła lub łożyskiem wyciskowym współpracującym z siłownikiem sprzęgła. Co ciekawe wysprzęglik wykonany jest najczęściej z tworzywa sztucznego, czasem ze stali lub aluminium. Są w nim również elementy gumowe.

Typowymi usterkami są wycieki płynu hydraulicznego, utrata uszczelnień lub pogorszenie właściwości płynu hydraulicznego. Jeśli okazuje się, że do włączenia biegów w samochodzie musimy używać większej niż dotychczas siły, jest prawdopodobne, że układ jest nieszczelny.