Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4299 lpr

Cylinderek hamulcowy 4299 LPR

4299 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4299
Cylinderek hamulcowy 4299
4299
lpr 4299 Cylinderek hamulcowy
25.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4299, C16931

numer części:

4299

producent:

LPR

System hamulcowy FTE
Wymiar gwintu 10 x 1
otwór Ø [mm] 20,64
Rozstaw śrub mocujących [mm] 21
Materiał Żeliwo
nr EAN 8032532012406

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4299 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: AUDI 100 C3, 100 C4, 80 B4 SEAT INCA SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA II, OCTAVIA I/KOMBI VW CADDY I, CADDY II, CADDY III, CADDY II/MINIVAN 1.4-2.5D 08.82-12.10

Cylinderek hamulcowy 4299 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Cylinderek hamulcowy 4299 producenta LPR

VOLKSWAGEN

351611053B, 357611053B

SEAT

357611053A

numery OEM:
SEAT      357611053A
VOLKSWAGEN      351611053B
VOLKSWAGEN      357611053B

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4299 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4299 LPR:

Andrzej, Piastów
2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.