Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6754 lpr

Pompa hamulcowa 6754 LPR

6754 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6754
Pompa hamulcowa 6754
6754
lpr 6754 Pompa hamulcowa
86.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

6754, P07054

numer części:

6754

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8032532026489

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6754 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK, UNO 0.8-1.7D 10.80-07.04
numery OEM:
FIAT      71740008
FIAT      7174008
FIAT      792088
FIAT      792722
FIAT      792915
FIAT      793007
FIAT      793010
FIAT      793189
FIAT      793722
FIAT      9948872
zamienniki:
0 204 122 226
brak
BOSCH
0 204 123 574
brak
BOSCH
39-0242
brak
KAGER
M 23 059
brak
BREMBO
FHM536
brak
FERODO
0 204 122 236
brak
BOSCH
0 986 480 052
brak
BOSCH
4004181
brak
GIRLING
822319
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6754 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.