Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 360219130146 magneti marelli

Pompa hamulcowa 360219130146 MAGNETI MARELLI

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

BSM0146

numer części:

360219130146

producent:

MAGNETI MARELLI

Średnica 1 [mm] 19,05
nr EAN 8001063421643

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 360219130146 MAGNETI MARELLI

Pompa hamulcowa (19,1mm) pasuje do: FIAT PANDA, UNO 0.65-1.3D 10.80-07.04
numery OEM:
FIAT      792088
FIAT      792722
FIAT      792915
FIAT      793010
FIAT      793189
zamienniki:
0 204 122 226
brak
BOSCH
39-0242
brak
KAGER
M 23 059
brak
BREMBO
FHM536
brak
FERODO
H19987.1.1
brak
FTE automotive GmbH
0 204 122 236
brak
BOSCH
4004168
brak
GIRLING
4004181
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 360219130146 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.