Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 6754 lpr

Pompa hamulcowa 6754 LPR

6754 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6754
Pompa hamulcowa 6754
6754
lpr 6754 Pompa hamulcowa
Pompa hamulcowa 6754 lpr
Pompa hamulcowa 6754 lpr
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6754, P07054

numer części:

6754

producent:

LPR

System hamulcowy Bendix
Wymiar gwintu 10 x 1 (3)
Materiał Żeliwo
otwór Ø [mm] 19,05
nr EAN 8032532026489

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6754 LPR

Pompa hamulcowa (19,05mm) pasuje do: FIAT PANDA, PANDA/HATCHBACK, UNO 0.8-1.7D 10.80-07.04
numery OEM:
FIAT      71740008
FIAT      7174008
FIAT      792088
FIAT      792722
FIAT      792915
FIAT      793007
FIAT      793010
FIAT      793189
FIAT      793722
FIAT      9948872
zamienniki:
0 204 122 226
brak
BOSCH
0 204 123 574
brak
BOSCH
39-0242
brak
KAGER
M 23 059
brak
BREMBO
FHM536
brak
FERODO
0 204 122 236
brak
BOSCH
0 986 480 052
brak
BOSCH
4004181
brak
GIRLING
822319
brak
NK

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6754 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.