Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Cadillac CTS 3.6 VVTi AWD (2008.03-2011.12) 309km » 6762 lpr
wybrany samochód: 
Cadillac Cts 3.6 Vvti Awd (2008.03-2011.12) 309km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6762 LPR

6762 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6762
Pompa hamulcowa 6762
6762
125.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6762, P07451

numer części:

6762

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]22,2
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532026564

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6762 LPR

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, CITROEN C25, FIAT DUCATO, TALENTO, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-05.94
numery OEM:
ALFA ROMEO      1421519
ALFA ROMEO      9938829
CITROËN      99388259
CITROËN      ZF09937665
CITROËN      ZF09938829
FIAT      9938829
FIAT      9946385
PEUGEOT      460183
PEUGEOT      460188

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6762 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.