Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 (B/C57C, C579, B/C57U) (1994.08-1998.09) 90km » 6767 lpr
wybrany samochód: 
Renault Clio I (b/c57_, 5/357_) 1.8 (b/c57c, C579, B/c57u) (1994.08-1998.09) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa 6767 LPR

6767 Pompa hamulcowa LPR
lpr 6767
Pompa hamulcowa 6767
157.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

6767, P07714

numer części:

6767

producent:

LPR

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]25,4
Wymiar gwintu10 x 1 (3)
MateriałŻeliwo
nr EAN8032532026618

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 6767 LPR

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: IVECO DAILY I, DAILY II 2.4D/2.5D/2.8D 01.78-05.99
numery OEM:
IVECO      4797280
IVECO      4797460
IVECO      4802930
IVECO      4844300
IVECO      4844301
IVECO      99436561

Zastosowanie Pompa hamulcowa 6767 LPR w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.