Średnica [mm] | 200 | |
Ilość zębów | 18 | |
Techniczny numer informacyjny | TSFA | |
nr EAN | 4005108077523 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza sprzęgła 320 0280 60 LuK - Aftermarket Service oHG
NISSAN | 30100-0M900 | |
NISSAN | 30100-62Y09 | |
NISSAN | 30100-62Y20 | |
NISSAN | 30100-8E100 | |
NISSAN | 30100-8E101 | |
NISSAN | 30100-8E105 | |
NISSAN | 301000M900 | |
NISSAN | 3010062Y09 | |
NISSAN | 3010062Y20 | |
NISSAN | 301008E100 | |
NISSAN | 301008E101 | |
NISSAN | 301008E105 |
Zastosowanie Tarcza sprzęgła 320 0280 60 LuK - Aftermarket Service oHG w samochodach:
LUK jest niemiecką firmą produkującą części samochodowe, założoną w 1965 roku. Od samego początku swojej działalności firma skoncentrowała się na produkcji sprzęgieł, a później kół dwumasowych, co pozwoliło jej stać się jednym z najważniejszych dostawców tego typu produktów na świecie.
Obecnie, LUK oferuje szeroką gamę produktów, w tym sprzęgła, koła dwumasowe, elementy układów napędowych i kierowniczych. Firma posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Meksyku i Chinach, dzięki czemu jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków na całym świecie.
LUK jest częścią grupy Schaeffler, która jest jednym z największych na świecie producentów części samochodowych i technologii komponentów. Dzięki silnej pozycji w branży i inwestycjom w nowe technologie, LUK jest w stanie oferować swoim klientom innowacyjne produkty i rozwiązania.
Koncern LUK jest zaangażowany jest w ciągły rozwój i ulepszanie swoich produktów, aby dostosować się do zmieniających się potrzeb rynku i wyzwań związanych z ochroną środowiska. Firma jest zaangażowana w dostarczanie produktów o niskiej emisji CO2 i wysokiej wydajności energetycznej, co pozwala na zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko i zwiększenie efektywności paliwowej.
Podsumowując, LUK jest cenionym producentem części samochodowych, oferującym wysokiej jakości produkty i innowacyjne rozwiązania. Dzięki swojej szerokiej sieci produkcyjnej i silnej pozycji w branży, LUK jest w stanie dostarczać swoje produkty do wielu różnych rynków.