Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Audi Q5 (8RB) 3.0 TDI quattro (2012.06-2017.05) 245km » 060717058012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Audi Q5 (8rb) 3.0 Tdi Quattro (2012.06-2017.05) 245km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717058012 MAGNETI MARELLI

060717058012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
229.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717058012, 060796115010, BAE961AE, BAEQ058

numer części:

060717058012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
Specyfikacja769|MPI (Multipoint)
nr EAN8001063566221

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717058012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: SEAT AROSA, SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, FELICIA II, OCTAVIA I, OCTAVIA II, VW LUPO I 1.0/1.3/1.4 05.97-03.08
numery OEM:
VAG      047905104A
VAG      047905104B
VAG      47905104A

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717058012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717058012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.