Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » V10-70-0047 vemo

Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V10-70-0047 VEMO

V10-70-0047 Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality VEMO
vemo V10-70-0047

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V10-70-0047

producent:

VEMO

ID wykonania wtyczki 4 Pins
Kształt obudowy wtyczki owalny
Ilość połączeń 4
Wymagana ilość 1
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez rozdzielacza zapłonu
Ilość biegunów 4
Napięcie [V] 12
Cewka zapłonowa Listwa z cewkami zapłonowymi
Ciężar [kg] 1,256
nr EAN 4046001309298

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V10-70-0047 VEMO

Cewka zapłonowa SEAT AROSA; SKODA FABIA I, FABIA I PRAKTIK, OCTAVIA I; VW LUPO 1.0/1.4 10.98-05.03
numery OEM:
AUDI      047 905 104 A
AUDI      047 905 104 B
SEAT      047 905 104 A
SEAT      047 905 104 B
SEAT      47905104A
SEAT      47905104B
SKODA      047 905 104 A
SKODA      047 905 104 B
SKODA      47 905 104 B
SKODA      47905104A
VOLKSWAGEN      047 905 104 A
VOLKSWAGEN      047 905 104 B
VOLKSWAGEN      47 905 104 B
VOLKSWAGEN      47905104A
VAG      047 905 104 A
VAG      047 905 104 B
VAG      47 905 104 A
VAG      47 905 104 B
TESLA      CL007

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V10-70-0047 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Q+, original equipment manufacturer quality V10-70-0047 VEMO:

Jaroslaw, Blaszki
2024-01-03
 5/5
Cześć nowa, dobrze zapakowana i sprawna

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.