Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.2 4WD (V98W) (2016.10-???) 192km » 060717154012 magneti marelli
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.2 4wd (v98w) (2016.10-???) 192km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 060717154012 MAGNETI MARELLI

060717154012 Cewka zapłonowa MAGNETI MARELLI
117.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

060717154012, 060801009010, BAE608G, BAEQ154

numer części:

060717154012

producent:

MAGNETI MARELLI

Status produktu: Normalny
nr EAN8001063672663

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 060717154012 MAGNETI MARELLI

Cewka zapłonowa pasuje do: FSO LANOS, OPEL ASTRA G, ASTRA G/KOMBI, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA C, MERIVA A, ZAFIRA A 1.0-2.2 09.00-
numery OEM:
OPEL      10457870
OPEL      1208010
VAUXHALL      10457870
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 060717154012 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 060717154012 MAGNETI MARELLI:

Paweł, Wrocław
2023-04-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Wołomin
2020-02-24
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Maciej, Poniec
2024-04-17
 5/5
wyglada na oryginał
Dariusz, Biała Podlaska
2024-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.