
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 18 |
| Technika połączeń | M4 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 2,5 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 118 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 48 |
| Długość 2 [mm] | 17,5 |
| Długość całkowita [mm] | 80,9 |
| Wymiar gwintu | M10X1,25 |
| Rozmiar klucza | 12 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063230740 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062583202304 MAGNETI MARELLI
| CITROËN | 5960 36 | |
| ISUZU | 8-94481-972-0 | |
| ISUZU | 8-97044-037-0 | |
| OPEL | 12 14 042 | |
| OPEL | 12 14 085 | |
| OPEL | 12 14 310 | |
| OPEL | 12 14 315 | |
| OPEL | 12 14 320 | |
| OPEL | 94481972 | |
| PEUGEOT | 5960 36 | |
| VAUXHALL | 94481972 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062583202304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.