
| Moment dokręcenia do [Nm] | 15 |
| Natężenie prądu [A] | 10 |
| Technika połączeń | PIN |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 10 |
| Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
| Kąt nachylenia | 63 |
| Napięcie [V] | 11 |
| Długość 1 [mm] | 46 |
| Długość 2 [mm] | 24 |
| Długość całkowita [mm] | 92 |
| Wymiar gwintu | M10X1 |
| Rozmiar klucza | 10 |
| Czas nagrzewania [min] | 7 |
| nr EAN | 8001063301648 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 062900028304 MAGNETI MARELLI
| AUDI | N 101 401 05 | |
| FORD | 1037204 | |
| FORD | 1669977 | |
| FORD | 95VW6M090AB | |
| OPEL | 1214020 | |
| OPEL | 4402724 | |
| OPEL | 4416912 | |
| OPEL | 9110724 | |
| OPEL | 93189648 | |
| OPEL | 93196922 | |
| PEUGEOT | 59624J | |
| SEAT | N 101 401 04 | |
| VOLVO | 1275498 | |
| VOLVO | 1275580 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 01 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 02 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 03 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 04 | |
| VOLKSWAGEN | N 101 401 05 |
Zastosowanie Świeca żarowa 062900028304 MAGNETI MARELLI w samochodach:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.