Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Nissan ATLEON 130.21 (2004-2006) 205km » 18-0178 maxgear
wybrany samochód: 
Nissan Atleon 130.21 (2004-2006) 205km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 18-0178 MAXGEAR

18-0178 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
maxgear 18-0178
Termostat układu chłodzenia 18-0178
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

18-0178

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5907558591910

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 18-0178 MAXGEAR

TERMOSTAT RENAULT 89C LAGUNA
numery OEM:
GMC      9 112 305
NISSAN      11060-00Q0D
NISSAN      11060-AW300
NISSAN      11061-00QAD
OPEL      04 404 305
OPEL      09112305
OPEL      44 04 305
OPEL      4408928
OPEL      4432983
OPEL      9112305
OPEL      91160168
OPEL      93198017
RENAULT      6001545350
RENAULT      82 00 074 346
RENAULT      8200674368
SUZUKI      17550-84CT0
SUZUKI      17550-84CT0-000
SUZUKI      17550-84CT1
SUZUKI      17550-84CT1-000
SUZUKI      17550-84CT2
SUZUKI      17550-84CT2-000
VAUXHALL      9112305
VAUXHALL      91160168
VAUXHALL      93198017
DACIA      8200074346
DACIA      8200674368

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 18-0178 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 18-0178 MAXGEAR:

2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.