W okresie wakacyjnym obsługa telefoniczna w godzinach 8:00 - 12:00
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » Filtr oleju, 26-0017 maxgear

Filtr oleju 26-0017 MAXGEAR

26-0017 Filtr oleju MAXGEAR
24.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

OF-249

numer części:

26-0017

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniami
Wysokość [mm] 169
Średnica wewnętrzna [mm] 11,4
średnica zewnętrzna [mm] 90
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 92
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24
nr EAN 5907558504507
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0017 MAXGEAR

numery OEM:
FORD      5016 966
MERCEDES-BENZ      601 180 00 09
MERCEDES-BENZ      601 180 01 09
MERCEDES-BENZ      601 180 02 10
MERCEDES-BENZ      601 184 00 25
MERCEDES-BENZ      601 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 601 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 601 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 601 180 02 10
MERCEDES-BENZ      A 601 184 00 25
MERCEDES-BENZ      A 601 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A 601 184 02 10
SSANGYONG      601 180 01 09
SSANGYONG      661 180 30 09

Zastosowanie Filtr oleju 26-0017 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0017 MAXGEAR:

2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.