Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 26-0315 maxgear

Filtr oleju 26-0315 MAXGEAR

26-0315 Filtr oleju MAXGEAR
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-543

numer części:

26-0315

producent:

MAXGEAR

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 154
Średnica wewnętrzna [mm] 22
średnica zewnętrzna [mm] 46
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 22
nr EAN 5907558537826

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0315 MAXGEAR

FILTR OLEJU DB M271 1,8 W203/211/CL203/A209
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      271 180 00 09
MERCEDES-BENZ      271 180 01 09
MERCEDES-BENZ      271 184 01 25
MERCEDES-BENZ      271 184 02 25
MERCEDES-BENZ      A 271 180 00 09
MERCEDES-BENZ      A 271 180 01 09
MERCEDES-BENZ      A 271 184 01 25
MERCEDES-BENZ      A2711840225

Zastosowanie Filtr oleju 26-0315 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0315 MAXGEAR:

2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.