Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Lancia ZETA (22_) 2.0 JTD 16V (220.AR5OOL) (2001.04-2003.10) 110km » 26-0567 maxgear
wybrany samochód: 
Lancia Zeta (22_) 2.0 Jtd 16v (220.ar5ool) (2001.04-2003.10) 110km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju 26-0567 MAXGEAR

26-0567 Filtr oleju MAXGEAR
31.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

OF-1325

numer części:

26-0567

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Rodzaj filtraFiltr przykręcany
Wysokość [mm]177
Wymiar gwintuM 22 X 1.5
średnica zewnętrzna [mm]93
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz zaworem zwrotnym
Średnica zewnętrzna 2 [mm]71
Średnica wewnętrzna 2 [mm]62
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]2,5
nr EAN5901619506721

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 26-0567 MAXGEAR

FILTR OLEJU IVECO 3,0HPI/HPT 16V 04-
numery OEM:
IVECO      299 5561
IVECO      500038752
IVECO      500040983

Zastosowanie Filtr oleju 26-0567 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 26-0567 MAXGEAR:

Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.