Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju Iveco DAILY II Furgon 35-8 (12934104, 12934111, 12934112, 12934117, 12934124,... (1991.01-1998.08) 75km » 26-8035 maxgear
wybrany samochód: 
Iveco Daily Ii Furgon 35-8 (12934104, 12934111, 12934112, 12934117, 12934124,... (1991.01-1998.08) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr oleju, FILTR OLEJU MOTO. POLARIS SPORTSMAN 600/700 26-8035 MAXGEAR

26-8035 Filtr oleju, FILTR OLEJU MOTO. POLARIS SPORTSMAN 600/700 MAXGEAR
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

26-8035

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, FILTR OLEJU MOTO. POLARIS SPORTSMAN 600/700 26-8035 MAXGEAR

FILTR OLEJU MOTO. POLARIS SPORTSMAN 600/700
numery OEM:
brak danych o numerach OEM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr oleju, FILTR OLEJU MOTO. POLARIS SPORTSMAN 600/700 26-8035 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju, FILTR OLEJU MOTO. POLARIS SPORTSMAN 600/700 26-8035 MAXGEAR:

Stanisław, Wrocław
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Janowice Wielkie
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Podwarpie
2021-04-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Rutka Tartak
2022-01-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.