Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi 80 B3 sedan (893, 894, 8A2) 2.0 quattro (1988.08-1990.07) 112km » 48-0031 maxgear
wybrany samochód: 
Audi 80 B3 Sedan (893, 894, 8a2) 2.0 Quattro (1988.08-1990.07) 112km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0031 MAXGEAR

48-0031 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0031
333.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1388

numer części:

48-0031

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar]100
Ilość żeber1
Nowa część bez depozytu
nr EAN5907558503401

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0031 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. OPEL ASTRA 1,8/2,0
numery OEM:
OPEL      09 48 025
OPEL      9 48 025
VAUXHALL      09 48 025
VAUXHALL      9 48 025

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0031 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.