Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0091 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0091 MAXGEAR

48-0091 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0091
320.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2114

numer części:

48-0091

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych ZF
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5901619508183

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0091 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. FIAT BRAVA/BRAVO 90BAR
numery OEM:
ALFA ROMEO      46406957
ALFA ROMEO      46475018
ALFA ROMEO      46545846
ALFA ROMEO      46763559
ALFA ROMEO      60808788
FIAT      46406957
FIAT      46436958
FIAT      46442644
FIAT      46473841
FIAT      46475018
FIAT      46478840
FIAT      46524141
FIAT      46763559
FIAT      60808788
FIAT      7703175
LANCIA      46442644
LANCIA      46763559
LANCIA      7796200
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0091 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.