Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Daihatsu CHARADE II (G11, G30) 1.0 TD (G30) (1985.02-1987.03) 46km » 48-0139 maxgear
wybrany samochód: 
Daihatsu Charade Ii (g11, G30) 1.0 Td (g30) (1985.02-1987.03) 46km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0139 MAXGEAR

48-0139 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
277.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2152

numer części:

48-0139

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Tryb pracyhydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Typ pompypompa łopatkowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz adapterem
Kształt adapteraKształt gwiazdy
Liczba otworów mocujących adaptera3
Odstęp adaptera od pompy [mm]30
Rozstaw śrub mocujących [mm]80
Ciśnienie [bar]90
Przestrzegać danych technicznych
nr EAN5901619593028

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0139 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. RENAULT LAGUNA I 1,8-2,0 95-01/ MEGANE I 2,0 96-02 100BAR
numery OEM:
RENAULT      49 11 042 88R
RENAULT      49 11 055 14R
RENAULT      49 11 089 36R
RENAULT      77 00 417 137
RENAULT      77 00 431 285
RENAULT      77 00 431 532
DACIA      49 11 055 14R
DACIA      77 00 417 137

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0139 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.