Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa » 49-0924 maxgear

Wał napędowy 49-0924 MAXGEAR

49-0924 Wał napędowy MAXGEAR
210.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

27-0123MG

numer części:

49-0924

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M20 x 1,5
Długość [mm] 551
Uzębienie zewnętrzne od strony koła 22
Wewnętrzne uzębienie, różne strony, połączone do wału 33
Średnica 1 [mm] 90
Średnica 2 [mm] 100
nr EAN 5901619510681

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wał napędowy 49-0924 MAXGEAR

PËúOî VW GOLF III LE 1,9TDI 93-97

Wał napędowy 49-0924 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Wał napędowy 49-0924 producenta MAXGEAR

VOLKSWAGEN

357407271A, 357407271B, 357407271EX, 357407271G, 357407271GX, 357407271H, 357407271HX, 357407271P

numery OEM:
VOLKSWAGEN      357 407 271A
VOLKSWAGEN      357 407 271B
VOLKSWAGEN      357 407 271EX
VOLKSWAGEN      357 407 271G
VOLKSWAGEN      357 407 271GX
VOLKSWAGEN      357 407 271H
VOLKSWAGEN      357 407 271HX
VOLKSWAGEN      357 407 271P

Zastosowanie Wał napędowy 49-0924 MAXGEAR w samochodach:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.