Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » części zacisku hamulcowego, tłoczki, zestawy naprawcze » 49-1938 maxgear

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1938 MAXGEAR

49-1938 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca MAXGEAR
21.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

49-1938

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Położenie osi 1
System hamulcowy LUCAS/TRW
Średnica [mm] 8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze sworzniem
dla numeru OE 440478
nr EAN 5903364335168

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1938 MAXGEAR

ZESTAW NAPR. ZACISKU HAM. AUDI/ CITROEN/ FORD/ DB/ PEUGEOT/ SEAT/ VW 76-

Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1938 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1938 producenta MAXGEAR

MERCEDES-BENZ

0004201115, 0004201615, 0004201815, 0034200715, 003420071505, 0034200915, 003420091505, 4201115, 4201615, A0004201615, A0034200715, A003420071505

SEAT

443615407, 443615408, 443615425, 7M0615425

FORD

1001961, 1075557, 6513467, 92GB2B582AA, 95VW2B134AA, 98AB2B582AA

ALFA ROMEO

7741177, 9941177, 9950279

CITROËN

440429, 440478, 95666957

PEUGEOT

440423, 440429, 440478

numery OEM:
ALFA ROMEO      7741177
ALFA ROMEO      9941177
ALFA ROMEO      9950279
CITROËN      440429
CITROËN      440478
CITROËN      95666957
FORD      1001961
FORD      1075557
FORD      6513467
FORD      92GB2B582AA
FORD      95VW2B134AA
FORD      98AB2B582AA
MERCEDES-BENZ      0004201115
MERCEDES-BENZ      0004201615
MERCEDES-BENZ      0004201815
MERCEDES-BENZ      0034200715
MERCEDES-BENZ      003420071505
MERCEDES-BENZ      0034200915
MERCEDES-BENZ      003420091505
MERCEDES-BENZ      4201115
MERCEDES-BENZ      4201615
MERCEDES-BENZ      A0004201615
MERCEDES-BENZ      A0034200715
MERCEDES-BENZ      A003420071505
PEUGEOT      440423
PEUGEOT      440429
PEUGEOT      440478
SEAT      443615407
SEAT      443615408
SEAT      443615425
SEAT      7M0615425
SKODA      443615407
SKODA      443615408
SKODA      443615425
SKODA      6Y0615125
VAG      443615407
VAG      443615408
VAG      443615425
VAG      443615425A
VAG      443615425B
VAG      447615425A
VAG      4D0615405Q
VAG      4D0615406Q26
VAG      7M0615425
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1938 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca 49-1938 MAXGEAR:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego

Układ hamulcowy to najważniejszy pod względem bezpieczeństwa system w pojeździe. Wymaga ciągłej kontroli i usuwania usterek już w zarodku. Element, który naprawiany jest najczęściej, to zacisk hamulcowy. Jest to bowiem komponent dość skomplikowany w budowie, a co za tym idzie bardzo awaryjny.

Usterki, jakie w nim występują to najczęściej zablokowanie (inaczej zapieczenie) i rozszczelnienie. Powodem tego może być wysoka temperatura pracy lub ciało obce, które dostało się pomiędzy dobrze spasowane elementy. Zdarza się również niewłaściwa praca tłoczków i nadmierne luzy. Awaria może doprowadzić do utraty płynu, jego przegrzania i w efekcie do wydłużenia drogi hamowania lub do całkowitego zaniku funkcji hamulca.
Poważne uszkodzenia mechaniczne zmuszają użytkownika do wymiany całych elementów. Zaleca się przeprowadzać takie prace w profesjonalnym warsztacie.
Drobniejsze niedomagania można jednak z powodzeniem spróbować naprawić samemu.

W takim przypadku pomocne będą zestawy naprawcze i reparaturki. Składają się one najczęściej z osłon tłoczka i gumowych uszczelek. W niektórych przypadkach zestawy zawierają również prowadnice zacisków hamulcowych (śruby zacisków). To elementy również ulegające stałemu zużyciu