Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 49-2006 maxgear

KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN 49-2006 MAXGEAR

49-2006 KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN MAXGEAR
20.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 1.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek: >10 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

49-2006

dostawca:

MAXGEAR

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN 49-2006 MAXGEAR

KRZYÂťAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN

KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN 49-2006 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

TOYOTA

YARIS, YARIS VERSO, CELICA coupe, MR2 III, PREVIA II, RAV 4 II, PRIUS

DACIA

LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

CADILLAC

ESCALADE, CTS, XLR, SRX, STS, DEVILLE, BLS

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN 49-2006 producenta MAXGEAR

LAND ROVER

LR071147, QMN500141, QMN500151, QMN500220, QMN500230, QMN500240, QMN500250

TOYOTA

45209-10020, 45209-16010, 45209-32010, 45209-44010, 45210-12350, 45260-44041, 45290-97504

OPEL

0905122

FORD

1510874, 1510876, 1800530

MERCEDES-BENZ

A1644600010

NISSAN

48080-8H900, 48080-8H90A, 48080-JN00A, 48080-JN00B, 48080-JN90A, 48810-00Q0F, 48822-1LB0A

DAIHATSU

45290-97504-000

numery OEM:
DAIHATSU      45290-97504-000
FORD      1510874
FORD      1510876
FORD      1800530
MERCEDES-BENZ      A1644600010
NISSAN      48080-8H900
NISSAN      48080-8H90A
NISSAN      48080-JN00A
NISSAN      48080-JN00B
NISSAN      48080-JN90A
NISSAN      48810-00Q0F
NISSAN      48822-1LB0A
OPEL      0905122
RENAULT      488100057R
RENAULT      488104415R
TOYOTA      45209-10020
TOYOTA      45209-16010
TOYOTA      45209-32010
TOYOTA      45209-44010
TOYOTA      45210-12350
TOYOTA      45260-44041
TOYOTA      45290-97504
LAND ROVER      LR071147
LAND ROVER      QMN500141
LAND ROVER      QMN500151
LAND ROVER      QMN500220
LAND ROVER      QMN500230
LAND ROVER      QMN500240
LAND ROVER      QMN500250

Zastosowanie KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN 49-2006 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o KRZYŻAK KOLUMNY KIEROWNICZEJ 15X39 TOYOTA/ MITSUBISHI/ HONDA/ MAZDA/ NISSAN 49-2006 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.