Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,0 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 99,0 |
Głębokość zabudowy [mm] | 25,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Moment dokręcenia [Nm] | 17 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 5907558534337 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 66-0011 MAXGEAR
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
LOGAN, LOGAN MCV, SOLENZA, SANDERO, SUPERNOVA, LOGAN EXPRESS, DUSTER
7700100635, 8200426227, 8200787721
7700100635, 8200426227, 8200787721
RENAULT | 7700100635 | |
RENAULT | 82 00 426 227 | |
RENAULT | 82 00 787 721 | |
SUZUKI | 09900-F8Q01 | |
DACIA | 77 00 100 635 | |
DACIA | 82 00 426 227 | |
DACIA | 82 00 787 721 |
Zastosowanie Świeca żarowa 66-0011 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 66-0011 MAXGEAR:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.